Bukefalos 28 år!

Var hittar jag tränare??

Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Eufemia

Jag vill gärna prova på den här formen av ridning men var hittar man (bra!) tränare???
 
Sv: Var hittar jag tränare??

Tack för att ni först läser den här faq-tråden, som är nålad överst i forumet.

FAQ-vanliga frågor

Några av punkterna som nämns, är...

Först några forumregler:
- Efterlysningar av tränare hänvisas till annonssidorna, lite tips om hur du kan hitta en tränare finns nedan i FAQ'n också.

och

6. -Hur hittar jag en tränare i barockridning?

Sök på länksidorna så kan du hitta hemsidor till olika tränare. Du kan också söka på en sökmotor på Internet med sökorden ”barockridning” eller ”akademisk ridkonst”. Håll utkik i de vanligaste hästtidningarna, där kan du hitta annonser med helgkurser, det är ofta ett bra sätt att få kontakt med en tränare, samtidigt får du träffa andra som håller på med samma inriktning.

Mvh

IngelaH
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej alla! Har letat men verkar inte hitta någon tråd för oss som hoppar med islänningar! Tänker att detta kan bli en tråd för oss att...
2
Svar
20
· Visningar
1 392
Senast: Roheryn
·
  • Artikel
Hästnyheter Hitta känslan, timingen och lydigheten i övergångarna mellan galopp och trav. I C-tränare Helena Rejes ridövning händer mycket, men det...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
568
Senast: Lady_S
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 065
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp