Var hittar man SECOND HAND butiker för häst/rid utrustning???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Osten1
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 3 962
O

Osten1

Älskar att handla billigt :idea: och allt behöver ju inte vara nytt,men var finns det second hand butiker för hästar egentligen??:confused:
Har varit i en utan för Falköping som heter "Hönshuset" men vill gärna ha tips på fler............
:bump:

Sv: Var hittar man SECOND HAND butiker för häst/rid utrustning???

Susans hästsuga i varberg har en hel del men då e de la bättre att åka till ullered de ligger ju också typ där=)

Jag brukar kolla på Tradera, billigt (oftast) och begagnat (oftast), fast det finns ju bara på internet ;) :angel:

När jag var där hade hon bara en massa skitgrejer. Förut tog hon in hela och rena saker, när jag var där så var där mycket trasigt, skitigt, äckligt rent ut sagt.
Vet inte hur det är nu dock.

Utanför Grästorp, in bakom Tre Älgar ligger en butik. Har aldrig lyckats komma dit men....

Akta dig för Skånsk Hästutrustning.. grejerna de säljer där är visst inte riktigt "vita" om man uttrycker sig så... Annars, tradera, där jag ska sälja av mina prylar nu...

de är väl iofs återförsäljare för börjes mest? Har iofs inte varit där på x-antal år :p

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 422
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Säljer min älskade bästa vän som är den absolut snällaste hästen i allt. Det är pga att jag inte hinner med allt som han...
Svar
0
· Visningar
1 674
Senast: Linnkorner
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 574

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka