Var hittar man tävlingsprestationer?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare ikaros227
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 958
I

ikaros227

Behöver lite hjälp & råd.
Jag kollar efter ny häst och flera av ägarna har talat om vad hästen kan och har gjort dvs tävlat.
Finns det någonstans man kan se dessa resultat själv? Då menar jag få svart på vitt att hästen gjort detta då det i en del fall är så att ägaren inte uppvisar papper på prestationen.

Sv: Var hittar man tävlingsprestationer?

du kan söka på ryttarens och hästens namn samtidigt på google. då brukar det komma fram resultat!
lycka till
/annelie

kan även tillägga att ifall hästen är tävlad reg och uppåt så kan du hitta resultaten på www.ridsport.se och sen klicka fram till resultat där man fyller i hästens och ryttarens namn å så. :P

Här hittar du resultat från regional och uppåt från år 2003 (tror dock att man måste ha blivit placerad för att resultaten ska börja dyka upp där). Annars får du använda någon sökmotor...

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 992
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 481

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka