E
Eddas
Jag är ute efter en oelastisk gasbinda 10cm hög, och det är sk*tsvårt att få tag på. Mitt apotek som skall vara djurapotek i min stad har inte ens oelastisk gasbinda i sortimentet. På granngården hade de en liten sablarns gasbinda som revs sönder så fort man tog i lite. Svårt att låta bli att dra eftersom det ska vara tryckbandage
Har hittat på nätet på Hogsta, men det är lite svårt att motivera att köpa just gasbinda på nätet med frakt osv. eftersom min plånbok inte tillåter någon annan shopping just nu. Pengarna går ju liksom till veterinären och medicin och annat skoj. Fick några rullar av veterinären när hon var ute, men de tog slut fortare än kvickt. Just nu använder jag elastisk och det går sådär, är ju lite svårare att veta att man får rätt tryck på rätt ställe.
Hur gör ni?? Var hittar ni denna simpla och nödvändiga pryl?
Har hittat på nätet på Hogsta, men det är lite svårt att motivera att köpa just gasbinda på nätet med frakt osv. eftersom min plånbok inte tillåter någon annan shopping just nu. Pengarna går ju liksom till veterinären och medicin och annat skoj. Fick några rullar av veterinären när hon var ute, men de tog slut fortare än kvickt. Just nu använder jag elastisk och det går sådär, är ju lite svårare att veta att man får rätt tryck på rätt ställe.
Hur gör ni?? Var hittar ni denna simpla och nödvändiga pryl?