Var kan jag hitta Soubirac ridstövlar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare skaya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 197
S

skaya

Jag håller på att bli tokig ! Jag vill köpa ett par Soubirac Pavane ridstövlar men jag kan inte hitta en endaste ridsportsaffär som har det märket. Jag har mailat Globus Sport och frågat vilken återföräljare som kan tänkas ha dom och får bara goddag yxskaft-svar tillbaks.
Hjälp mig var finns dom ! Jag vill gärna se dom i verkligheten innan jag beställer hem ett par.

Sv: Var kan jag hitta Soubirac ridstövlar?

Jag håller på att bli tokig ! Jag vill köpa ett par Soubirac Pavane ridstövlar men jag kan inte hitta en endaste ridsportsaffär som har det märket. Jag har mailat Globus Sport och frågat vilken återföräljare som kan tänkas ha dom och får bara goddag yxskaft-svar tillbaks.
Hjälp mig var finns dom ! Jag vill gärna se dom i verkligheten innan jag beställer hem ett par.

Flädie hästsport har soubirac:love:

Liknande trådar

Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
816
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 859
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka