Var kan man köpa detta träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Therese
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 072
Sv: Var kan man köpa detta träns?

En helt annan sak, men är det samma häst som Malin Bayard red ett tag?

//E

Ingen som vet?? Behöver inte vara samma märke (kanske svårt att se på bilden) men ett liknande med samma stil på nosgrimman. Vore tacksam om någon har ett tips, har letat som en galning..

Det ser ut som ett HG18, den allra billigaste modellen på HG. Dyon har likadan, Pessoa också har jag för mig...
Själv tycker jag det är snyggare med dom man kan ta av när man inte behöver undre remmen...

Förstår inte riktigt vad du menar? Vad är det för sort du tycker är snyggast?

Vet inte var man hittar en bild på det.... Man liksom drar av snokremmen så kan man ta bort den delen den träs i... När sedan man rider utan snokrem så finns där ingen flärp kvar... Stilrent och snyggt... Men behöver man alltid snokremmen så är det kanske nästan snyggare med den vanliga knäppningen....

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
702
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 530
Senast: Edla
·
Hästvård Jo, jag letar efter en till häst (har två här hemma på gården). Nu ska det bli en islänning för mestadels uteritter men vill också träna... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 227
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka