Var kan man köpa?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MichaelsBeerbaum
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 798
M

MichaelsBeerbaum

malin1.jpg

a6a77d4e.jpg

Vet nån var man kan köpa sån schabraker och kavajer(etc) med tre kroner på(precis såna som på bilderna)?:confused:

Sv: Var kan man köpa?

Har för mig att dom tillverkas speiellt för dom som rider i landslaget och inte går att köpa som pivatperson.

Jo, det stämmer nog:) Det hade jag inte tänkt på.
Men jag kanske ska åka utomlands, och då skulle jag vilja ha en kavaj som visar att jag tävlar för sverige...

Jag tycker åtminstone att det låter logiskt.. Vet iofs att TL Trico har sålt "sverigeschabrak" (utan tre kronor) tidigare, men jag vet inte om de gör dte fortfarande..

Ett schabrak, flera schabrak.

Ej tillåtet att rida med saker som symboliserar Sverige om man inte tävlar i landslaget har jag för mig.

Det borde man väl få, man är ju svensk.. Men jag vet inte.. Ingen kan väl hindra en från att rida med blå/gult schabrak t ex? Det är inte aktuellt för min del, men kan vara intressant att veta..

Sverige - schabraket kan man köpa på lillhästenistav . Det kunde man innan iallafall.
www.lillhastenistav.se

Kavajen vet jag tyvärr inte var man kan få tag i.

Slänger in ett litet knapplån! :)

Vart kan man köpa schabrak med typ sponsortext på som tex. Krafft osv?

Vad ska man med det till? :confused:
Trodde att grejen med sponsortext på schabraken var just att man sponsrade företaget, och det kanske man inte vill betala för att göra, eller? :o

mumin skrev:
Kan du inte sy en flagga på schbraket? Eller få ngn att göra det snyggt?

det är ridsportförbundets regler att man inte får ha svensk flagga på utrustningen hur som helst.
man får endast ha det då man representerar sverige, dvs på internationella mästerskap/serier o likn
på tävlingar inom sverige är det förbjudet att ha svensk flagga/tre kronor på schabrak/kavaj osv

Va? Nu förstod jag inte... *långa kablar*
Jag tycker schabraken som finns med typ Kraffts logo och jag som har hästen försäkrad i IF (och är riktigt nöjd med det) kan göra lite reklam för dom? Dessutom tycker jag att det är snyggt.

Jag menade att det kanske inte är så kul att betala pengar (för schabraket) för att göra reklam för någon. :D
Men tycker man det är snyggt så spelar det ju ingen roll.

Jag har ett HippoFoder-schabrak, jag fick det för under halva priset mot vad det hade kostat utan loggo, kanonkvalité, då kan jag offra mig att göra lite reklam! :)

Det har jag faktiskt inte hört, var står den regeln? Vad har Svenska Ridsportförbundet emot att man vill visa att man är svensk? :confused:

Tycker du ska kontakta svenska ridsportsförbundet och fråga vad som gäller

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
172
Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
253
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
419
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka