var kan man köpa?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Don_93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 738
D

Don_93

Har just bestämmt mig för att ha beiget till min häst på tävling (beige schabrak, begie kavaj/jacka och begia skydd) Jag har allt utom begia senskydd. Någon som vet vart man kan köpa beigeaktiga senskydd?

Sv: var kan man köpa?

Tror BR eller något liknande har beiga/sandfärgade senskydd med låga kotskydd bak.
Annars skulle väl Eskadrons senapsgula funka? Skitsnygga.

Sv: var kan man köpa?

har inte three horse elle va de heter beiga? har för mig det iaf. annars håller jag med Breccia_ att de senapsgula från Eskadron oxå skulle va jättesnyggt :)

Liknande trådar

Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 407
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 436
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 476
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka