JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vår katt saknar sin hundkompis
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Peacock
Startdatum
Startdatum
18 Jun 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
732
Fick låta vår rottistik somna in i veckan 10år gammal.
Nu går vår katt omkring och letar efter sin kompis.
Han kommer fram och jamar och jamar och går till hundens f.d. sovplats och tittar.
Har någon erfarenhet av detta och kan tipsa mig om hur jag kan
hjälpa katten?
Peacock
Sv: Vår katt saknar sin hundkompis
Beklagar sorgen.
Jag skulle nog skaffat en till katt som sällskap till honom.
Det kan nog dämpa saknaden lite grann för alla och så har den lilla någon att leka med. Människor är aldrig lika roliga som en kattkompis.
Lycka till!
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Övr. Hund
Hej!
Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas.
Hon är bara 2 år...
2
Katthälsa
Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Hundhälsa
Hej!
TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...
Maniac123
2 minuter sedan
Svar: 142
Visningar: 5 961
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Håller att kläckas isbar här, 1 av 8 var inte befruktade 1 har dött i ägget och nu håller det på att kläckas så får veta i helgen hur...
nullo-modo
20 minuter sedan
Svar: 1 940
Visningar: 188 201
Djur
Kattbilder #10
Svar: 608
Visningar: 32 251
Katt
Pass förvaring
Anläggning När jag stod inhyrd ville stallägarna ha kopior på alla passen, men hästägarna var själva ansvariga för hantering och förvaring av...
Roheryn
13 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Vanliga gångjärn med en "tapp" och ögla funkar jättebra, går att öppna mer än 90 grader utåt. Tänk bara på att testa balansen i stödet...
warg
41 minuter sedan
Svar: 701
Visningar: 61 422
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ja, är ju samma naivitet som "nej det behövs ingen besiktning för den är ung och oförstörd/sparsamt tagen/aldrig riden/etc".
Alexandra_W
46 minuter sedan