JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vår katt saknar sin hundkompis
Övr. Katt
Trådstartare
Trådstartare
Peacock
Startdatum
Startdatum
18 Jun 2006
Svar
Svar
1
Visningar
Visningar
732
Fick låta vår rottistik somna in i veckan 10år gammal.
Nu går vår katt omkring och letar efter sin kompis.
Han kommer fram och jamar och jamar och går till hundens f.d. sovplats och tittar.
Har någon erfarenhet av detta och kan tipsa mig om hur jag kan
hjälpa katten?
Peacock
Sv: Vår katt saknar sin hundkompis
Beklagar sorgen.
Jag skulle nog skaffat en till katt som sällskap till honom.
Det kan nog dämpa saknaden lite grann för alla och så har den lilla någon att leka med. Människor är aldrig lika roliga som en kattkompis.
Lycka till!
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Övr. Hund
Hej!
Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas.
Hon är bara 2 år...
2
Katthälsa
Hej! Känner att jag behöver bolla av mig lite och få höra med andra som gått igenom samma sak. Har det gått rätt till eller är jag bara...
Hundhälsa
Hej!
TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svensk Politik 4
Samhälle Jag såg detta lite snabbt på rapport och begav mig hit för att läsa mera, och buke sviker inte - ni är redan på det :D ska nu läsa...
Asko
Alldeles nyss
Pluggtråden
Skola & Jobb Vad kämpigt ❤️
Håller på med en PowerPoint och jag hatar att göra PowerPoints😭
Linn-Nora
9 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På vägen hem hamnade jag strax bakom ett hästsläp med en häst i den och jag blev förvånad över att se att den hade sadeln på sig...
Asko
10 minuter sedan
Svar: 412
Visningar: 10 476
Allmänt
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
8 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 874
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
9 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 32 367
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag vet inte hur jag missade det men man märker liksom inte av att han är i kopplet, han är så följsam, i vanliga fall virar jag...
Lillefrun
Idag kl 17:14
Svar: 1 333
Visningar: 80 823
Hund
Pass förvaring
Anläggning Jag har fått uppvisa mina pass när länsstyrelsen kom. Finns mycket orimliga lagar, jag skulle tex vilja att det räckte att stallägaren...
abc
2 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ett fullblodssto. Ägarna kom och tog i hand när auktionen var slut om jag minns rätt. Grattis till köpet…
Sen skulle hon ju kontakta...
Hippocampus
4 minuter sedan