Var köper jag billigt emballage?

Csillag

Trådstartare
Jag letar efter billiga lådor i mindre storlek. Ca L: 20 B: 15 H:10. Jag vill ha både lite mindre och lite större kartonger. Jag har sökt på google men det finns så himla mycket men är sällan prissatt.
 
Sv: Var köper jag billigt emballage?

Det är ju jättesvårt att ge råd när man inte vet vad du ska ha dem till. Hur starka och stabila ska de vara? I papp eller i kartong eller i något annat material?

Om det är kartonger så har jag ett tips, men jag vet inte vart de får tag på dem, men det låter precis som de kartonger som veterinärerna har när de skickar blodprover ner till labbet i Tyskland. (Jag jobbar på DHL och hämtar varje arbetspass upp ett helt gäng sådana från både Blå Stjärnan och Smådjurskliniken).

Ring till en veterinär och fråga vart de får kartongerna ifrån.
 
Sv: Var köper jag billigt emballage?

ska det vara bara vanliga bruna wellpappkartonger eller menar du nån snyggare variant? Ska det vara tre, tio eller trehundra?
Det finns ju en massa grossister som säljer såntdär, t.ex Nybloms papper i Kalmar. Men det beror ju lite på vad det är för kvantiteter du jagar efter.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
743
Senast: Fetaost
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
458
Senast: MiaMia
·
Hemmet Jag går i planerna att köpa en lagerhylla. Spånskivor som förvisso är behandlade på något vis, men... På dessa hyllor tänker jag ställa...
Svar
5
· Visningar
566
Senast: tanten
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 131
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp