Var köper man prime-bett?

Johanna.Ingvarsoon

Trådstartare
Hej.. Är det någon som vet var man kan få tag i dessa? Har lånat ett bett av min tränare och tänkte nu köpa ett eget likadant. Det står prime på det, så är det någon som har sett något ställe där som har det märket?

Sv: Var köper man prime-bett?

är de ett speciellt bett eller?
Kan du inte visa bild så kanske vi kan hjälpa dig :) ?

Är inte Prime bara ett märke vilket som helst, eller är det ett specifikt bett du söker?
Primes (märket Prime alltså) bett har jag f ö sett på EKO:-

Jag har två styckna. ett tredelat tränsbett med sötmalm och ett Tvådelat D-rings med kopparrullar.
Köpte båda mina på Granngården.

de finns lite här och där, har du ingen välsorterad granngården i närheten, får du kolla in globen ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 213
Senast: sweep
·
Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
497
Utrustning Nu har takluckan till min Thule Equilner från 2009 gett upp. Den ena plasthållaren, som håller upp luckan, har helt enkelt gått sönder...
Svar
3
· Visningar
238
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Ung kille

Hund, Katt, Andra Djur