Var köper man smyckeskors?

TygerTyger

Trådstartare
Jag har letat i evigheter och googlar visst dåligt. Det ser ut som ett stort T och går att hänga halsband på. Men var köper man dem? Online eller nära Stockholm. Gärna en större modell eftersom en del av mina halsband är riktigt långa.

stortsmyckeskors_91750791.jpg

Tack! Smyckesträd hade jag testat med tidigare och mest bara hittat en massa trädformade saker, men smyckeshängare fungerade bättre. :) Det var en bloggare som hade kallat det smyckeskors och då snöade jag in på det.

Liknande trådar

Hemmet Jag har haft samma soffa sedan jag flyttade hemifrån och vill desperat gärna byta ut den. Det känns dock jättesvårt att hitta en bra... 2
Svar
20
· Visningar
970
Senast: Pilot
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
523
Senast: Scata
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 771
Senast: manda
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 689
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett