Bukefalos 28 år!

Var på tävlingsanmälan...

Anna-panna

Trådstartare
Ja, var på tävlingsanmälan fyller man i kvalifikation till anmälda klasser. (menar nu till nationell ponnydressyr)
Menar då på SvRF's anmälningsblankett, där det inte finns något utrymme till något meddelande(som i equipe).
Det enda stället man kan skriva på (enl mej) är ju på 'spec önskemål om uppstallning', och där har man ju tex redan skrivit att man vill ha uppstallning från fredagen. Så där får man inte plats med så mkt mera.

Hur brukar ni göra?
 
Sv: Var på tävlingsanmälan...

Annars så bifogar du en kopia på resultatlistan där du kvalat. (Ha alltid sådant med till tävlingsplatsen ifall de vill kolla på plats också).
 
Sv: Var på tävlingsanmälan...

Jag skulle skicka med på separat papper/bilaga alt. direkt i mailet (lägger ju anmälningsblanketten som en bilaga isf)
 
Sv: Var på tävlingsanmälan...

När anmälan går genom Eqiupe, så att man inte har något mail eller så, brukar jag skriva Kvalifikation: oså..... under Särskilda önskemål om uppstallning, finns ju ingen annan plats för de vad jag vet..?:angel:
 
Sv: Var på tävlingsanmälan...

Att skicka med en resultatlista är ju inte så dumt (om man skickar anmälan med posten alltså).
Men det blir ju lite tjorvigare när det är en internetanmälan, och ingen mail man skickar till.

Men jag får väl trycka in så mkt text som möjligt i uppstallningsfältet. :p

Fast jag har kommit på en sak:idea: (fast vidare bra kanske den inte är:rofl:), men ponnyn har okänd härstamning, tror ni då att man kan skriva in det under mor eller far?:D:p
Eller blir det kanske helt virrigt då. :rofl:
 
Sv: Var på tävlingsanmälan...

Är det internetanmälan så kläm in det i rutan på slutet.

Ska man maila ett vanligt mail så kan man kopiera sitt kval i mailet.

Alla sätt är bra utom de dåliga!
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Kan inte utge hela historian, men det jag funderar över är hur lång tid får det ta egentligen innan det händer något i ett...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 065
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 683
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp