Var ser du dig själv om 10 år?

Jag är 41 år då om 10 år och jag har väldigt svårt att se att jag gör så mycket annorlunda mot idag.
Bor antagligen kvar i vårt hus tillsammans med min man och våra barn som kommer vara 12 år och 17 år. Så barnen kommer troligen bjuda på nya utmaningar men inte livet i stort om det lunkar på som det gör idag.

Alltså jag är nöjd som det är nu och vill inte göra några stora förändringar men ska jag drömma så är det väl en vinkyl fylld med champagneflaskor :D inte helt orimligt att uppnå heller ;)
 

Liknande trådar

Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 426
Senast: Ramona
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
14 703
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag behöver göra en förändring i min jobbsituation, jag känner att jag mår sämre och sämre på nuvarande jobb och börjar bli...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 971
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp