Bukefalos 28 år!

Var skriver jag tråden?

kolblakkur

Trådstartare
Tänkte fråga hur "hästlivet" är på en viss ort. I vilket forum är det okej att ställa denna fråga?
 
Sv: Var skriver jag tråden?

Gnägg låter passande i mina ögon tycker jag, eller möjligtvis Hästmänniska. Men jag har för mig att jag sett liknande trådar på Gnägg förut.
 
Sv: Var skriver jag tråden?

Tackar båda för svaret :) Tycker dock det är märkligt att ingen moderator svarar, eller tom Gunnar själv.
 
Sv: Var skriver jag tråden?

Tackar båda för svaret :) Tycker dock det är märkligt att ingen moderator svarar, eller tom Gunnar själv.

Ibland är många användare så pass goda inventarier, att de har bra svar på saker och ting, som vi moderatorer också anser att du har fått i denna fråga. Det känns lite som tårta på tårta om även en eller två moderatorer, ska skriva "prova under gnägg", när redan två har svarat på frågan. :) Givetvis går vi in och förtydligar om missförstånd har uppkommit och vi anser att det behövs ett klarläggande.

Och om du läser rubriken under Bukefaloshjälp;

Här kan du lämna synpunkter, fråga, svara, tipsa och hjälpa andra användare med sådant som har med Bukefalos.com att göra.

Vi moderatorer, tycker också om att få vistas utanför datorn några timmar emellanåt, eller vem vet - vi kanske åker iväg på det där konstiga. Vad heter det nu igen? Hmmm... börjar på S och slutar på r... Kan det vara...

SEMESTER!

Men skönt att du fick svar på din fråga. Ha en fortsatt bra dag.

Mvh

IngelaH
moderator, lite här och där. Men inte här på bukehjälpen :) och som nu har tre veckors semester framför mig, vilken förmodligen kommer att tillbringas en hel del med hästen :love: och i övrigt vid datorn.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Samhälle Jag har iofs inget att komma med i frågan ... men är JÄTTEförvånad över att ett forum som Buke inte tagit upp händelserna alls?? How...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 837
Senast: golit
·
Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
978
  • Låst
  • Nålad
  • Artikel
Dagbok Vänligen undvik att i detalj beskriva skadliga handlingar eller handlingar som kan leda till att andra användare skadar sig. Oavsett om...
Svar
1
· Visningar
2 758
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Visst finns det väl flera som kör buss här? Linjebuss, skolbuss, beställning, långfärd, heltid, deltid, timme... Vill ni skriva här...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp