Vara fräck?

T

Tomaten

Är kanske fel forum men det handlar ju ialalfall om stall :D
Jag skall flytta till ett stall där det nu inte finns några andra hästar, dom som äger stall tänker INTE sätta ut någon annaons utan jag får prata med dom jag vill och så dära!
Men nu funderar ajg på att lägga ut en radannons här på buke om det finns någon som vill dela stall med mig, är det att vara för fräck mot de som äger stallet? :confused:
 
Har dom sagt att du själv ska hittat nån som vill stå i stallet med dig så är de väl helt OK att du sätter ut en annons, tycker jag. :smirk:
 
nu har jag varit så fräck så jag ahr gjort det ialalfall :eek:
men de e välla ingen som nappar ändå! :(
 
Du kan ju också svara på annonser där folk letar stallplats. Då har du ju gjort 2 saker, både annonserat + svarat på en massa stallplatser sökes...Sätt upp några lappar på stan också. Det verkar ju vara fritt fram...
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 353
Senast: Linda_A
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 850
Senast: Cambrie
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 952
Senast: Mabuse
·
Anläggning Jag börjar känna mig ganska uppgiven. Vi har inte lyckats hitta ett enda stall som passar våra önskemål. Stallet vi står nu i är...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 674
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp