Vara med på länksidan

turbofling

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja lägga till min hemsida bland länkarna men kan inte hitta ngt om hur man gör. Ngn som vet?
 
Börja med att logga in, ute till vänster på länksidan.
När du loggat in finns det möjlighet att tipsa om din länk.
Jag tittar sedan med ojämna mellarum på de länktips som kommit in och lägger in de flesta.
 
Jag försökte fixa in min länk där för länge sedan...skulle få någon bekräftelse på att den var accepterad...men jag såg aldrig röken av detta?

Gunnar vill du vara snäll och försöka fixa dit min länk???...samma adress som under min användarprofil....ska vara under Kalmar län.

Jag vet inte varför jag inte fått svar på detta?
 
Oj mitt inlägg ovan hamnade under anonym användare...det var inte meningen...vet inte ens hur det blev så? :o
 
Läste i en annan tråd att han kollar det med ojämna mellanrum. Alltså inte kontinuerligt. Men det kommer nog skall du se.
 
Prova gärna att tipsa igen.

Kanske den inte kom in i min lista som den skulle första gången?

Om den när jag går igenom länkarna inte fungerar så tar jag bara bort den.

Om det är så att den redan finns med i länksamlingen under en annan rubrik skall den inte läggas in igen.

Länktips som jag får in på annat sätt än via tipsformuläret på länksidan, kommer troligen aldrig läggas in.

Tack för att ni hjälper mig med detta.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 715
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund Undrar hur ni gör efter stallet med era hundar. Leriga från topp till tå oftast, speciellt okt-april Tvättar ni dom med schampo varje...
Svar
19
· Visningar
1 028
Senast: Ketrawzc
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 040
Senast: Hazel
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
641
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp