jassica Trådstartare 19 Jan 2011 #1 Har det inte funnits en tråd förut där man skrev i när ens häst startar? Kan vara kul att se vilka som har häst till start, jag börjar med min. Florida Wind startar på Eskilstuna 25/1
Har det inte funnits en tråd förut där man skrev i när ens häst startar? Kan vara kul att se vilka som har häst till start, jag börjar med min. Florida Wind startar på Eskilstuna 25/1
jassica Trådstartare 1 Feb 2011 #8 Sv: Våra startdatum. Florida wind startar på gävle den 7/2, spår fyra auto.
martha 1 Feb 2011 #9 Sv: Våra startdatum. Friendly Kisses på Bjerke 3/2 , skitläge å hoppas på en peng
Pubriacones 1 Feb 2011 #10 Sv: Våra startdatum. En av mina passhästar Powee E. startar på lunchen på Gävle den 3/2. 1640m auto spår 11...
Sv: Våra startdatum. En av mina passhästar Powee E. startar på lunchen på Gävle den 3/2. 1640m auto spår 11...
Kellie 14 Feb 2011 #12 Sv: Våra startdatum. Predator Lavec 17/2 Gävle Vi har ju hela 2/56 andelar... (ngt måste man roa sig med när man inga start hästar har, för tillfället
Sv: Våra startdatum. Predator Lavec 17/2 Gävle Vi har ju hela 2/56 andelar... (ngt måste man roa sig med när man inga start hästar har, för tillfället
Kellie 14 Feb 2011 #13 Sv: Våra startdatum. Predator Lavec 17/2 Gävle Vi har ju hela 2/56 andelar... (ngt måste man roa sig med när man inga starthästar har, för tillfället hoppsan galoppsan... blev visst dubbelt.
Sv: Våra startdatum. Predator Lavec 17/2 Gävle Vi har ju hela 2/56 andelar... (ngt måste man roa sig med när man inga starthästar har, för tillfället hoppsan galoppsan... blev visst dubbelt.
H Hailey09 20 Mar 2011 #14 Sv: Våra startdatum. Kvalar 2st på Färjestad imorgon. Lealins Pedro o Lealins Castro
martha 20 Mar 2011 #15 Sv: Våra startdatum. Jag hade en syster till idealflickan som konvalecent, hon var hos mig jättelänge....Grinder hette hon
Sv: Våra startdatum. Jag hade en syster till idealflickan som konvalecent, hon var hos mig jättelänge....Grinder hette hon
H Hailey09 20 Mar 2011 #16 Sv: Våra startdatum. Hur var hon då? Dom här e lite speciella! Jag tror att jag har skött en häst som du har ägt, Milord Iron.
Sv: Våra startdatum. Hur var hon då? Dom här e lite speciella! Jag tror att jag har skött en häst som du har ägt, Milord Iron.