Våran halvfodervalp=)

Söt!

Fin råd förresten :crazy: Köp valp, dom är ju söta.
Min valp är söt, men kräver extremt mycket jobb ;)
 
Han är supersöt men som bebben sa det är mycket jobb..men jag tycker det är värt det :love:
Bebben förresten , snygg användarbild. Älskar bunnyn :)
 
Ja visst är det mycket jobb med en valp.
Hon skrev att hon var valpsugen.
 
visst är det mycket jobb med en valp, men det är ju faktiskt värt det :love:
Länktar tills han blir större så vi kan ta lång promenader och ta med honom till stallet :)
 
Det gör jag också :love:

Inte för inte som innehavaren av detta märke är min idol! Har kläder från hans klädesmärke nu också :o :D

Och till valparna igen. Jag reagerade mest över att om någon säger "Jag är så himla valpsugen nu!"
"Köp en då, dom är ju så himla söta..".

Så ni alla förstår vad jag menade ;)
Värt det är det alltid om man älskar hundar!
Dock så bannar jag mig själv ibland för att jag på 4 ynka år glömt bort hur jävla jobbigt det är att ha valp ibland :p Men sen när hon myser ner sig med mi gi sängen och suckandes lägger huvudet på kudden bredvid mig så smälter jag och glömmer bort hur jag muttrat för mig själv medan jag torkade hennes kiss under dagen ;)
 
Underbar valp. Lycka till. Jag fullkomligt ÄLSKAR svenska lapphundar. Har haft totalt 3 st.

Envisa som synden är de dock, så det gäller att ni är konsekventa med uppfostran... men då kommer ni att få en kanonkompis som hänger med på det mesta. :banana:
 
det blev lite fel :p
Jag menade om man är valpsugen och vet vad det innebär och tänkt igenom det, så köp en då :)
 
vi håller på med uppfostran nu*phu*
Han har humör den lille rakaren.
Men men han ger sig nog snart, hoppas jag :crazy:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår lilla labbetjej har nu hunnit bli 15 månader - inte klokt vad tiden går. När vi köpte henne lovade vi uppfödaren att följa hennes...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 967
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Tid till vet är bokad på onsdag. Bilder kommer ikväll Golden hane 7,5 år. Kastrerad Äter senior/light foder. Ett foder han ätit sen...
2
Svar
22
· Visningar
2 019
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Patellaluxation operation blivit sämre !!! Hej snälla behöver hjälp!! Just operera min hund för patella . Vi skött rehab exemplariskt...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Sandora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp