JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Våran hunddag *bilder*
Härligt! Dit ska jag åka någon gång, problemet är väl att det sannolikt blir när alla andra är där också
Äsch då, du ser iaf. grymt fräsch ut, även om du nu är döttstrött
Haha ja, Julie's öron tar priset
, men hon är så otroligt söt! Hur gammal är hon nu igen?
Hon är 3 år, så hon är ju vuxen nu.
Tyvärr verkar hon inte ha märkt det själv.
Det är fortfarande bara bus som gäller.
Haha, men hon är fortfarande ung.
Säg det till min schäfergubbe på snart 10 år som fortfarande tror att livet består av lek och bus
Underbara bilder! Älskade jaga-sand bilden!
Övr. Hund
Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Strax dags att åka till stallet. Sen ska jag fixa lite med bilen, gå PW, laga mat, dammsuga och ringa några samtal.
LadyCovergirl
7 minuter sedan
Svar: 1 424
Visningar: 49 401
Allmänt
Magen efter graviditet(er)
Övr. Barn Ärrbildningen är inget som är farligt att bråka med, inget som kan hända. Jag har fortfarande snart 6 år efteråt ”problem” med smärta i...
vemsomhelst123
10 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 820
Barn
Handdukar
Hemmet Utifrån den här kontexten så är det väl ett fullt rimligt argument? Är väl ingen som påstått att de byter ut handdukarna hemma...
MiniLi
14 minuter sedan
Koppjärn, hur vet man vilket man ska ha?
Utrustning Ok, det verkar vara en äldre modell och jag hittar inte när jag söker på koppjärn till den. Problemet med Knights/Lippo/PDS/Pessoa är...
Oknytt
13 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Väderprognosen för imorgon 🙄. Vilken tid tror ni jag startar? Naturligtvis dressyren vid 13 och tekniken vid 14ish. Förra året red vi i...
Fiorano
Idag kl 06:42
Svar: 709
Visningar: 62 354
Grenar
Besiktning nödvändig?
Hästvård Vad menar du ska ingå i en vetcheck i jämförelse med att beställa en besiktining?
Besiktningar finns ju många nivåer och de anpassas ju...
Cattis_E
Idag kl 06:18
Svar: 13
Visningar: 720
Vård