Vardagsstökigt

En del av de där bilderna från Facebook-gruppen var äckliga, hade jag mögel etc i diskhon hade jag faktiskt skämts (plus att hade det blivit så skulle det betyda att jag mentalt mår riktigt dåligt eftersom det har gått så långt). Det finns högar med grejor överallt hemma, damm är rätt vanligt förekommande men köket, toaletten och badrummet är rent. Där är vi rörande ense jag och särbon (vi ska inte gå in på hur hans köksbord ser ut oftast :D) men rent ska det vara i köket och badrummet.

Stökigt och dammigt-ja.
Skitigt-nej.
 
Haha. Jag misstänker att jag kommer att få en bokstavligt ny syn på livet när jag får mna nya glasögon och får syn på bägge ögonen....

Nu måste jag skärskåda för att se damm:angel:
 
Nu har jag skaffat photobucket hoppas det funkar! Katten rev ner en blomkruka för två veckor sen, jorden är kvar på golvet. Delar av spjälsängen i gästsängen, kattsäng, barnvagn och damsugare får samsas. Inte orkat bygga ihop spjälsängen, ELLER damsugit trots att den står bredvid!

2665EC90-DC9D-4365-A8FC-852F923FCDBF_zpsgdolkeuo.jpg


2665EC90-DC9D-4365-A8FC-852F923FCDBF_zpsgdolkeuo.jpg
[/URL][/IMG]
 
Senast ändrad:
Idag plockade jag undan alla tunna sommarjackor från hallen, har plockat fram alla vinterjackor men lämnade kvar dom som redan hängde där :grin: Tog tyvärr ingen bild då jag inte vill bli påmind om eländet..men det var så pass illa att en bekant kommenterade det för ett par veckor sen :angel: (vi hade nog strax över 20 jackor till två personer, det är typ 10 kvar nu... :cool::o:angel: )
 
Haha. Jag misstänker att jag kommer att få en bokstavligt ny syn på livet när jag får mna nya glasögon och får syn på bägge ögonen....

Nu måste jag skärskåda för att se damm:angel:
Min sambo tyckte att det var riktigt deprimerande att byta glasögon.Allt blev plötsligt lite fulare och så såg han mycket mer smuts.
 
Det är dumt med storstädning. Helt plötsligt har påsen från apoteket med nya varor som skulle med på resan försvunnit.
Gah!
 
Jag ställer så klart också upp och blottar min oreda. Sådant finns lite här och där. Jag kräks lite på eländet men vad gör man när det mesta är provisoriska lösningar och "under konstruktion"?

20161115_134740_zpsqlrvj60a.jpg

Det här är mitt kontor, där både returpapperskassar, lådor med produkter vi säljer och annat bråte, får samsas.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp