• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare anna_fransson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 744
A

anna_fransson

Hej! Jag undrar på ett ungefär vad man kan lägga för bud på en ponny, ca 110 cm, utan papper/pass. Har lite eksem, bara tömkörd. Har honom på foder och när jag fick hem honom var han väldigt rädd av sig. Han litade inte på någon. Är det någon som kan ge mig nåt förslag? tackar!

jag gav ett bud på 4.000 (föpte honom för det)för min b-ponny(113cm) och han var endast tömkörd/körd och har exem. inga papper eller pass.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag... 2
Svar
34
· Visningar
3 011
Senast: Häst_
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
2 004
Senast: tanten
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 684
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Geologins dag - Fråga en geolog

Hund, Katt, Andra Djur