Bukefalos 28 år!

Varför är saker och ting upp och ner?

Kivina

Trådstartare
Är det något fel på min dator, eller är det någon bugg på buke?

Det verkar som att alla bilder på bukefalos just nu är upp och ner? Bland annat loggan uppe i vänstra hörnet, och nu när jag skriver det här meddelandet så är smiliesarna upp och ner på sidan och även rutan där man kan välja text, lägga in bilder osv?

Är det bara hos mig det är så här?
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

Loggan är rättvänd hos mig, men resten upponer. :D

Ser hur kul ut som helst! :D

Antar att Gunnar pular lite...
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

Jaaaaa!!!!!! :rofl:

Såg inte att klockan var efter midnatt! :p
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

allt upp&ner här oxå ( via telefon ) men nu när jag skulle svara så är loggan rättvänd igen men inte smileysarna, konstigt.

edit: Haha lurad direkt!!
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

Satt väl o började fundera på varför man ser allt upp och ned :D Haha: :bump:
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

*kl*

Det var inte förrän jag läste tråden på ÄU om vad man irriterar sig på just nu som jag fattade att det blivit 1a april och att Gunnar var först om att skämta med mig.

Det här är det första aprilskämtet någonsin som jag verkligen gillar och dessutom skrattar högt åt :D

TJOHOO!
:bump::bump::rofl::banana::love::D



:angel:
 
Sv: Varför är saker och ting upp och ner?

Tog ett tag för mej också att inse. Funderade på var alla hade hittat smileys som var upp och ner. Så tji fick jag ^^,
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 694
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 435
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 898
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp