Varför får jag inte byta namn?

Kaki

Trådstartare
Har skickat 2 PM till Gunnar (med typ 2 veckors mellanrum) om att jag vill byta namn och vad jag ville byta till (kollade och det var ledigt). Men ändå händer ingenting. Skrev lite kort varför jag ville byta användarnamn också..

Är Gunnar bortrest kanske? :)

Eller får man inte byta? Läste någonstans att han hellre ville man skulle byta genom honom än göra en ny..
 
Sv: Varför får jag inte byta namn?

Tålamod! Förr eller senare byter han ditt nick. Vanligast är att han samlar ihop några önskemål och tar dom i klump.
 
Sv: Varför får jag inte byta namn?

Jaha :laugh:

Då kan jag ha tålamod! Tänkte bara om det var typ så att man inte fick byta längre. Tack :)
 
Sv: Varför får jag inte byta namn?

Så jag behöver inte skicka fler förfrågningar?? Jag har skickat 3 st nu eftersom jag var orolig över om att de inte hade kommit fram. Det var någon månad sen jag skickade det första mailet, och jag har inte fått något livstecken.


OT

Hur ändrar man mail på sin sida?? Den mail som står på min sida är väldigt gammal och fungerar inte men jag kan inte byta till min nuvarande??
 
Sv: Varför får jag inte byta namn?

Du skall skicka PM inte mail, så att jag säkrare vet att det är rätt person som ber om ändringen. Info om hur man skickar PM till mig finns i den nålade tråden om användarnamn.

Fler och fler verkar vilja byta användarnamn, det finns mängder med nackdelar med att byta namn. Man blir sällan speciellt mycket mer anonym, alla kan ändå läsa det man skrivit tidigare. Folk som faktiskt lärt sig en användares användarnamn, och kanske uppskattar det användaren skriver kanske inte "hittar på en" igen. Det innebär även lite arbete för mig, men det är ett mindre problem i det stora hela.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 459
Senast: Exile
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 899
Senast: Barbabelle
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 500
Senast: verser
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp