Bukefalos 28 år!

Varför försvann tråden nu då?

_Runaway_

Trådstartare
nu undrar jag varför min tråd (där jag undrade om Ekerö-bor) försvann... Någon moderator som kan svara?
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

PM:a din fråga till den som är moderator på det forum där du la tråden.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Efterlysning? Diskussion om namngivna personer? Inte tillåtet!
Jag har inte sett eller tagit bort tråden så jag vet inte exakt varför.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Men då borde det ju vara samma med alla trådar "vilka bor i skåne", "vilka bor där..." osv? Och dom får ju ligga kvar.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Nu har jag inte sett din tråd, men: det beror lite på vad man frågar. Är man bara nyfiken på var bukefolk bor, eller undrar vilka som bor exvis i Skåne, får trådarna ligga kvar.

Vill man däremot ha tag i bukefolk som bor på en viss ort räknas det som efterlysning.

Men jag tycker fortfarande att du ska PM:a moderatorn för forumet där din tråd låg.
 

Liknande trådar

Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: sjoberga
·
Anläggning Undrar om tråden som går från aggregatet till strömtråden kan va farlig för hästen? Om hästen biter på den? Det är nån plast/gummi...
Svar
6
· Visningar
504
Senast: aglaonema
·
Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
950
Ekonomi & Juridik Det börjar bli riktigt dyrt att hålla häst. Av nyfikenhet undrar jag nedan, om någon vill svara. 1 Var i Sverige har du hästen? 2 Hur...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 802
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp