Varför försvann tråden nu då?

_Runaway_

Trådstartare
nu undrar jag varför min tråd (där jag undrade om Ekerö-bor) försvann... Någon moderator som kan svara?
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

PM:a din fråga till den som är moderator på det forum där du la tråden.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Efterlysning? Diskussion om namngivna personer? Inte tillåtet!
Jag har inte sett eller tagit bort tråden så jag vet inte exakt varför.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Men då borde det ju vara samma med alla trådar "vilka bor i skåne", "vilka bor där..." osv? Och dom får ju ligga kvar.
 
Sv: Varför försvann tråden nu då?

Nu har jag inte sett din tråd, men: det beror lite på vad man frågar. Är man bara nyfiken på var bukefolk bor, eller undrar vilka som bor exvis i Skåne, får trådarna ligga kvar.

Vill man däremot ha tag i bukefolk som bor på en viss ort räknas det som efterlysning.

Men jag tycker fortfarande att du ska PM:a moderatorn för forumet där din tråd låg.
 

Liknande trådar

Ridning Jag hoppas att jag la tråden rätt, annars får moderator flytta den! Jag undrar vad ni har för erfarenhet av struppipare? I normal...
Svar
4
· Visningar
931
Tjatter Blev inspirerad av en annan tråd och undrar hur era förlovnings- och vigselringar ser ut? Min ring ser ut såhär. Det är vitt guld och...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 355
Senast: pajaztar
·
Utrustning Liten spinoff på tråden om att rida ut. En av mina mardrömmar när jag rider ut är att jag ska trilla av och hästen ska sticka så att...
Svar
5
· Visningar
755
Samhälle För jag fattar inte. Om en 15-åring begår ett grovt kan man inte dömas till fängelse om jag har fattat det rätt för då ä man inte vuxen...
Svar
8
· Visningar
1 023

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp