Varför fungerar det inte att ha denna som avatar?

J

Juvelflickan

Hejsan!

Jag förstår inte varför jag inte kan ha denna som avatar? Det står något konstigt när jag klickar att jag vill ha den... :confused:
Varför?
Här är bilden jag vill ha:
pingviner.gif



"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Varför fungerar det inte att ha denna som avatar?

Det skulle kunna vara för att avataren högst får vara 19,5 kB stor.
Den där filen är 148,15 kB.
 
Sv: Varför fungerar det inte att ha denna som avatar?

Men det verkar ju så konstigt... :crazy: För när jag förminskade den syntes den knappt ju... :(


"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga och be för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"
 
Sv: Varför fungerar det inte att ha denna som avatar?

Kom ihåg att bilden är animerad! Varje bildruta är ett antal kb, och det ser ut att vara rätt många bildrutor på den där - då blir det stort.

/Erica
 
Sv: Varför fungerar det inte att ha denna som avatar?

Själva måtten på bilden har inget med hur mycket utrymme den tar i anspråk...
Det är ju två skilda saker... eller nästan i alla fall...
 

Liknande trådar

Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 599
Senast: Wille
·
Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
2 828
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 401

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp