Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Varför hoppar den till "Search the web"?

C

crazy

Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Varför går min dator automatiskt till "Search the web" när man tex ska gå till något som man kanske har på "favoriter" eller i "sökfältet"???Hur får jag bort detta?

K

Kiddo

Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

Spyware / tracking cookies!!

Leta upp AdAware på download.com, installera och kör, så blir du av med sån't skräp.

B

**BORTTAGEN**

Re: Varför hoppar den till \"Search the web\"?

om det är pga av ad program detta händer vet ja inte,.. men adaware e iaf ett bra progg o ha,. o att ladda från download.com e lite nerjobbat,. bättre o dra det från deras hemsida,. www.lavasoftusa.com/

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6480 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Kultur På lördag får vi äntligen komplettera med de sista 4 bidragen till årets stora final! Det är dags för Andra Chansen och dess dueller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 190
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
590
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
3 706
IT&mobiler Jag transkriberar en del i jobbet, och textar film. Är vi fler som gör det kanske vi kan tipsa varandra? När språket är engelska går...
Svar
1
· Visningar
241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckningar 2021
  • Inflammation i kotleder och hovleder?

Omröstningar