Varför nålar man en tråd med inkorrekt information??

R

Rufsan.

Det finns en nålad tråd på dressyr med godkända bett där trådskrivaren (som egentligen inte har med detta att göra) inte är säker på vilka bett som faktiskt är godkända enligt TR

Varför nålar man inte tråden efter man har kontrollerat fakta istället?
Är det inte bättre att kunna presentera rätt godkända bett i en nålad tråd istället för kanske godkända bett.

När jag påpekade detta togs mina inlägg bort + en del andras och moderatorn tyckte att jag hackade på trådskrivaren när det egentligen var moderatorn jag kritiserade eftersom det var hon som har nålat tråden.

Sedan när är att vilja ha korrekt information i en nålad tråd att hacka??

Visst kan man ha en bettdiskussion men skall den verkligen vara nålad när den enbart innehåller inlägg där ingen vet varken hit eller dit om vilka bett som är godkända :confused:

Mitt förslag att vänta på nya dressyr TR som kommer nästa år där alla ändringar om godkända bett finns med var tydligen inte så populärt, men det kanske är bättre för alla att inte veta varken in eller ut bara inte någon får kritik :smirk:
 
Sv: Varför nålar man en tråd med inkorrekt information??

jag har skrivit ner vilka bett som jag VET är godkända.
Sen så är det ETT bett som jag inte är säker på och FLERA med mig är också osäkra.
För det står inte i TR att du FÅR ha det MEN det står inte att du INTE FÅR ha det.

Så det är INGEN information som är inkorrekt!
 
Sv: Varför nålar man en tråd med inkorrekt information??

Rufsan. skrev:
Det finns en nålad tråd på dressyr med godkända bett där trådskrivaren (som egentligen inte har med detta att göra) inte är säker på vilka bett som faktiskt är godkända enligt TR

Varför nålar man inte tråden efter man har kontrollerat fakta istället?
Är det inte bättre att kunna presentera rätt godkända bett i en nålad tråd istället för kanske godkända bett.

När jag påpekade detta togs mina inlägg bort + en del andras och moderatorn tyckte att jag hackade på trådskrivaren när det egentligen var moderatorn jag kritiserade eftersom det var hon som har nålat tråden.

Sedan när är att vilja ha korrekt information i en nålad tråd att hacka??

Visst kan man ha en bettdiskussion men skall den verkligen vara nålad när den enbart innehåller inlägg där ingen vet varken hit eller dit om vilka bett som är godkända :confused:

Mitt förslag att vänta på nya dressyr TR som kommer nästa år där alla ändringar om godkända bett finns med var tydligen inte så populärt, men det kanske är bättre för alla att inte veta varken in eller ut bara inte någon får kritik :smirk:

Om du kollar tråden en gång till, så ser du att jag har tagit bort det som enligt dig var inkorrekt. "kanskebettet". DÄREFTER, tog jag bort din och min ganska ointressanta diskussion som vi lika gärna kunde ha tagit via PM och låste tråden.

Titta sedan tillbaka ett antal dagar på dressyr, så kommer du se en mängd med bettrådar. Därför välkomnade jag Sweeps initiativ med öppna armar, då jag vet att hon är duktig på att ta reda på saker.

Att tråden blev lite hastigt påkommen, var kanske dumt som du säger :o . Jag ber om ursäkt för det :bow: . Men samtidigt, ska vi vänta till dess att ridsportförbundet får ut nya TR, kan det dröja både till midsommar och kräftfesten innan det dyker upp :smirk: . Är det då så dumt att lägga ut en tråd med bett enligt DAGENS TR och uppdaterat enligt de ändringar som står på ridsportsförbundets hemsida?

Med vänliga julhälsningar

IngelaH, i samråd med Sweep
 
Sv: Varför nålar man en tråd med inkorrekt information??

sweep skrev:
Sen så är det ETT bett som jag inte är säker på och FLERA med mig är också osäkra.
För det står inte i TR att du FÅR ha det MEN det står inte att du INTE FÅR ha det.

Så det är INGEN information som är inkorrekt!


Du har missat en av dom viktigaste meningarna som står i TR nämligen denna:

"All övrig utrustning som ej är nämd här är förbjuden och leder till uteslutning".
 
Sv: Varför nålar man en tråd med inkorrekt information??

Tala för dig själv, det var nog mest din virrevarriga ointressanta diskussion, min diskussion bestod i att ifrågasätta dina hoppvänner som aldrig är på forumet som skulle komma in och komplettera betten i dressyr TR :confused: ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 405
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp