Bukefalos 28 år!

SnowY

Trådstartare
Ni måste väl skoja med att ta bort min frågan på grund av en link, herregud!! Vad håller ni på med? Det finns reklam över hela sidan och jag vill fråga något som inte ens har att göra med dessa linkar och ni ta bort det utan att ha en bra anledning??
 
Om länken du la i din Ts var reklam så tas tråden bort. Du har själv ansvar för att läsa igenom de regler som finns och att följa dem. De är inte svåra att förstå.

Reklamen som finns på sidan är det som finansierar bukefalos. Det är stor skillnad på betalda reklamplatser och att någon lägger in en länk till ett företag som inte har betalat för att få sin reklam på buke.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ett par foton där jag skulle behöva sudda bort delar av bakgrunden. Finns det någon gratis app till iPhone där man kan göra det...
Svar
11
· Visningar
253
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Glimra
·
Hundträning Hej. Jag har en mittelspitz hane på 2år. Har ett problem att han är så misstänksam emot mig och nu har han börjat totalvägra att klippa...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Josefineeee
·
Fordon Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela...
Svar
4
· Visningar
275
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp