Jag har också reagerat på att många tonåringar ffa går lättklädda, låga strumpor (eller inga alls?) och inga mössor eller vantar i -27 grader senast jag tog mig ut... :nailbiting:
 
Själv gick jag och tvättade häromkvällen, inga rena byxor så klafsade till tvättstugan (i ett annat hus) i snömodden barbent i gympaskor och manchesterkjol. Det gick det med, hade ingen aning om att jag var moderiktig ;)
 
Själv gick jag och tvättade häromkvällen, inga rena byxor så klafsade till tvättstugan (i ett annat hus) i snömodden barbent i gympaskor och manchesterkjol. Det gick det med, hade ingen aning om att jag var moderiktig ;)
Men var det nån som såg dina fotknölar då
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Mot bättre vetande gick jag på ett yogapass idag eftersom det skulle vara "yin" och det skulle vara bra för att förbättra rörligheten...
Svar
16
· Visningar
1 109
Senast: Silver Girl
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
380
Senast: tott
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
262
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
951
Senast: ii-ssa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp