P

powerlennie

Jag är ny här och om jag har placerat denna tråd fel så får ni gärna flytta på den. Idag hittade jag en hund-webtidning har aldrig sett den förut men det är sida jag kommer sätta under favoriter det står mycket intresanta artiklar m.m.. Jag läste detta .....En 47-årig man från Märsta söker efter sin hund, tillsammans med Kronofogden och Polisen. Hunden är en Rottweiler och är 9 år gammal....
Vad sjukt...


www.hundmagazinet.se
 
Sv: varför?

Tja, historien om Rottisen är ju tragisk.
Dock skulle jag ta resten med en nypa salt, artikeln om vad som är farligt för hundar saknar väldigt mycket vanliga saker som är farligt för hundar, dessutom är den felaktig o inte ens skriven av en vet eller toxikolog.
 

Liknande trådar

Övr. Hund La ut samma inlägg på en annan sida men verkar inte få nå svar så jag lägger ut här också ;D Kanske är det jag som inte har nå tålamod...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 387
Senast: Raderad medlem 120709
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 344
Senast: miumiu
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 391
Hundhälsa Efter mycket funderingar startar jag denna tråden med förhoppningar om lite råd, klok input och erfarenheter av liknande problem. Vi...
Svar
12
· Visningar
2 996
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp