Varför där ?! (Firefox )

Lorelie

Trådstartare
Har gjort om en hemsida, och i IE ser det jättebra ut, men i Firefox så har hela sidan hamnar låååångt ut i högerkanten, varför det?

Sidan

Såg att en annan av mina sidor gjort likadant, Annan Sida

Men inte denhär, och den är byggd på samma sätt!

Sv: Varför där ?! (Firefox )

Du har inte kodat dem standard vänligt skulle jag tro (IE kodning istället) och då händer sånt i FF. Även Opera och andra webläsare läser troligtvis sidan fel. Nu kollade jag inte på kodningen iof.

Nygga sidor med iframe är inte direkt min melodi så jag vet inte om jag kan kommentera den kodningen så mycket.

Nah, det är inte andra browsers som läser sidan fel, det är IE som gör det. Men kodar man fel kan det bli rätt i IE. ;)

Lorelie:
En sak som troligen är felet är att du skrivit
"<td>
<tr>"

byt ordning på dem så blir det förhoppningsvis rätt. :) (du har gjort felet på båda sidorna du länkade till som blev fel)

Senast ändrad:

Ja, ja. :D

Det var ju så jag menade.

De flesta kodar IE varianten, medan de borde koda standard.

Liknande trådar

Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 274
Senast: Twihard
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 423
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka