Varför får jag helt plötsligt mail att ngn svarat på mitt inlägg i trådar?

mackan

Trådstartare
sista dagarna, som rubriken anger. Jag har inte gjort några såna inställningar och vill definitivt inte ha mail varje gång ngn svarar. Hur kommer det sig att jag börjat få det?

Sv: Varför får jag helt plötsligt mail att ngn svarat på mitt inlägg i trådar?

Tack Gunnar!
Jag vet inte hur jag lyckats prenumerera på två trådar för jag har inte varit inne i kontrollpanelen på årtionden typ, men när jag gick in och kollade efter att läst tråden du länkade till så hade jag två prenumerationer.....:crazy:

tack!

Om du tittar högst upp på den här tråden så finns där något som heter trådverktyg. Det är där man väljer om man vill prenumerera på en tråd. Antagligen har du kommit åt den av misstag.

tack! Ja det kan jag köpa haha, är på mobilen 90% av tiden och då råkar man klicka både hit och dit. tack!!!

Been there ... ;)

Jag använder inte trådprenumerationer (utom ofrivilligt, då:idea:)

Eftersom jag har tangentbordsdiarré så utgår jag helt enkelt från att jag krafsat i så gott som alla trådar. Och skulle jag missa nåt nytt inlägg i nån tråd, så var den väl inte viktigare än så.;)

Senast ändrad:

Ha ha exakt ;) tack ! Nej jag vill för Guds skull inte få mail varje gång ngn svarar i en tråd - mardröm ha ha ;) men nu har jag ju fattat vad problemet är när så sker ;)

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 027
Senast: corzette
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 509
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V