Varför flyttades min tråd?

jacko

Trådstartare
Skapade en tråd på Senior om "senast lästa bok mm. Efter en kvart var den flyttad till Äldre ungdom Lek och Tjatter?

Jag undrar bara varför? Speciellt eftersom jag är 35 år gammal och inte ens med väldigt luddigt omdöme kan titulera mig som äldre ungdom? :)

Sv: Varför flyttades min tråd?

Jätteäldre ungdom???

Hihihi.. :rofl:

Alla sådana trådar som kan tänkas vara lek eller annat liknande flyttas till ett gemensamt flamsforum som heter "lek och tjatter" :eek: :crazy:

Jag fick en tråd flyttad dit och fundarade precis som du över det där med ålder. Men på lek & tjatter finns en tråd om en fjortistest och när jag gjort denna insåg jag att jag hädanefter får hålla mig på ungdom. Pinsamt nog. Gör testen Jacko.:angel:

Skulle den inte flyttats till lek och tjatter på seniortjatter då?
Varför just till äldre ungdom, när ts inte ens är i den åldern?

För att lek och tjatter är ett enda forum för senior/äu/ungdom, men nog kan vi seniorer leka ihop med de yngre?

Aha, då fattar jag. Fattade inte att de hörde ihop.
Jag är aldrig på äldre ungdom, så jag har inte sett att det var samma :)

Liknande trådar

Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 867
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 646
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 017
Senast: Sharpless
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 525
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31