Varför försvinner min tråd?

Status
Stängd för vidare inlägg.

bigganl

Trådstartare
Jag har lagt upp två trådar här i dag som handlar om ridhus, men de är borttagna. Varför? admin?

Därför att det är en efterlysning med onskemål om svar utanför forumet och ingen diskussionsfråga alls.
Allt hör inte hemma här, helt enkelt

Därför att det är en efterlysning med onskemål om svar utanför forumet och ingen diskussionsfråga alls.
Allt hör inte hemma här, helt enkelt
Jag vill ju diskutera bra byggideér, bra material att använda, bra ventilation, bra utformning bra ljus etc. Det finns ju massor att diskutera när det gäller vad som är bra i ett ridhus. Kan jag inte diskutera det här? Är det själva frågan som är formulerad på fel sätt?

Jag kan lika gärna få svaren här. Trodde bara det underlättade att skicka pm, men det går lika bra att diskutera allt här för min del. :)

@bigganl som dina trådar var formulerade så var det ju helt exakt en efterlysning /annons - du vill ha tips om exakta anläggningar värda att besöka, och svar på pm eller mail.

Ingen av dessa tre klassar under diskussionsforumet . Så nej - inte konstigt alls att dina trådar tagits bort . Du får posta en tråd som handlar om generellt vad som är bra att tänka på utifrån val av ridhusdesign , så lär tråden få vara kvar ?

Om en tråd tas bort så kan du ju smidigast utöver det pm:a en moderator eller posta din fråga på Hjälp forumet . Smidigare och mer passande än att åter posta en tråd på samma forum ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Under trådrubriken inne i varje tråd finns prefix samt vem som startat tråden och när det gjordes. Jag har nu även efter det lagt till...
Svar
14
· Visningar
851
Senast: Ceta
·
Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 954
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna