Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror jag har blivit hemmablind, eller är det där en hög manke??
Vad har min häst då??
Jag tror jag har blivit lurad, har jag köpt en kamel??
Fast min häst går inte jämföra med nåt tror jag..Men som du ser så håller inte jag på med raka sadlar så jag kan inte ge dig några tips på passande sadlar tyvärr.
Okej, jag ska inte klaga på mina sadelproblem tror jag, det kan inte vara lätt att hitta sadel till din.
Kan vara så att min häst kanske inte har så hög manke, men att jag tycker det (i jämförelse med min förra...)
Hahaha i min värld har din som du har nu en normal manke och den på bilden ovan ingen manke Fast å andra sidan kan de ju vara min som har en puckel så den inte ens räknas till manke.
Lätt och lätt.. Jag har inte ens försökt ge mig in själv i djungeln, utan anlitade en som jag vet kan sånnahär ryggar och säljer sadlar som är jäkligt svängda. Han skickade upp en sadel och den satt som en jäkla smäck. Nu i veckan kommer dressyren som jag hoppas kommer sitta lika bra. Fast för mig är det enkelt egentligen, ta den absolut mest svängda sadel du någonsin kan hitta så lär det lösa sig. Inga mellanting här inte!! Extremt ska de va