Varför gör min hund så här?

Sanette

Trådstartare
Nu när min hund är skendräktig så har hon blivit helt "kär" i mig. Hon hoppar upp med tassarna i mitt knä och slickar mig i örat och är helt tokig i mig. Detta är normalt sätt en ganska självständig hund som tycker om när man kelar lagom mycket med henne. Men nu när hon är skendräktig så är hon så klännig på mig (hundens matte). Det är bara mig som hon håller på så med inte med husse eller någon annan. Vad kan detta bero på?
Mycket tacksam för svar!:bow:

Sv: Varför gör min hund så här?

Tja, du står väl henne närmast ;)

Hur ofta är hon skendräktig ?

Hon är skendräktig 2 månader efter varje löp. Då sammlar hon ihop skorna i hallen och lägger sig på dem.:crazy: Det brukar gå över efter ca en vecka.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 137
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 435
Senast: fixi
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 391
Senast: Nota
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 834
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka