Varför kan jag inte fortsätta skriva?

skuggan_

Trådstartare
Jag håller på med ett arbete till skolan och början skrev jag i skolan. nu när jag öppnade det i microsoft word kan jag inte skriva, jag kan överhuvudtaget inte göra något utom att läsa?:crazy: Vad ska jag göra?

Skuggan_

Sv: Varför kan jag inte fortsätta skriva?

Det är inte en testversion av word du har då? På de flesta datorer så ingår office-programmen från början, men ofta har de en begränsad giltighet och när den går ut måste du köpa den permanenta versionen eller ladda ned ett annat program. När testversionen gått ut kan du fortfarande öppna filer och dokument i programmet, men du kan inte göra annat än läsa dem.

Kan tipsa om Open Office. Funkar likadant som Office-programmen men är gratis att ladda ned.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 254
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 488
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: Sharpless
·
Skola & Jobb Jag vet att detta är en fråga som ligger många varmt om hjärtat och kan förstå varför. Men för mig är det ingen självklarhet. Frågan är... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 079
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka