Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Testa att tömma cookies-mappen och starta om datorn.
Snabbguide (gällande min och föräldrarnas dator i alla fall).
Klicka på Verktyg i verktygsfältet
Titta mitt i den grå rutan där det står Tillfälliga internetfiler. Klicka på ta bort cookies, klicka på OK att ta bort temporary files. Jag brukar även klicka på knappen ta bort filer och bekräfta att ta bort även offlinematerial. Det blir alltid massa onödigt krafs om man är surfaholic.
Klicka OK, så stängs rutan - Klart, om man inte har en tjurig dator som jag har hemma. Då kan man behöva ta till så drastiska åtgärder att man får starta om datorn också innan det funkar.
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Det får jag som felmeddelande!
IngelaH: Vi har testat det oxå, men det fungerar inte iaf.
Hotmail fungerar inte heller, så nåt skumt är det i datorn.
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Kropp & Själ Har lite panik. Gått upp ca 4 kg på tre månader. Först två veckor med snabba kolhydrater, sedan tre veckor med gips och påsk (med mycket...
Ekonomi & Juridik Och för den tredje parten är det fortfarande ett ställningstagande om de ska eller inte ska föregripa domslutet.
Oavsett om det är en...