Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag vill inte lägga mig än... :P men nej du har rätt. Ska försöka hitta på något annat att göra istället.
Fast jag vill inte lägga mig än... :P men nej du har rätt. Ska försöka hitta på något annat att göra istället.
Fast jag vill inte lägga mig än... :P
Jag är lite nyfiken på vad du lägger för betydelse i ordet lat? :-) Hur skulle du beskriva en lat människa? Och vilka tycker du är de viktigaste skillnaderna mellan dig själv och någon du anser vara lat?
Såg att du oxå har hypotyreos, kanske dags att kolla värdena igen. Jag blir jätte trött när jag måste ändra min dos. Finns bra grupper på fb för oss med sköldkörtelproblem, pm:a om du vill ha tips.
Spärren du skriver om.
Vad händer om du ändå TAR dig iväg. Hur känns det när du lyckats? Hur känns det innan? Hur stark är spärren? Vad består den av, vad händer om du "trotsar" den?
Det var mer för att väcka en tanke hos dig faktiskt och försöka fundera mer kring det.
Jag känner igen spärren om än i andra sammanhang. Det svåra i sammanhanget är ju just känslan av att det inte går, men enda sättet att bli kvitt den är att trotsa den. Eventuellt med viss hjälp.
Finns det någon chans tex att om spärren hindrar dig från att ta dig in till stan, att då ta en promenad istället? Och kan promenaden då utnyttjas till att "komma förbi" spärren?
Lycka till imorgon, och gonatt!
Härligt! Bra jobbat!
Borde du inte märka att spärren sätter igång när du ska iväg någonstans och helt enkelt inte kommer iväg?
Jupp, jag gjorde det.Fast dom som kommer med bra råd (även om det är jobbiga råd) har jag ju tackat och bockat för samt tagit till mig. Du som verkar så insatt i min blogg - du kan ju följa mig nu i veckan och se?
1. Sluta tänka på den och leta efter den.Hur gör du för att komma på att trotsa spärren?
Jupp, jag gjorde det.
![]()
Skrivet idag 15:30. Fem dagar efter detta:
![]()
Senaste inlägget före det första skrevs klockan två i natt. Inte konstigt att du är seg och känner dig hängig om du är uppe till efter två och sover till långt in på eftermiddagen.
1. Sluta tänka på den och leta efter den.
2. Rutiner.
3. Autopilot.