Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har följt tråden i det tysta och kan inte sluta förundras över din attityd. Folk orkar försöka hjälpa dig sida ut och sida in, men "nej det går inte/jag kan inte/det funkar inte för mig/jag har alltid gjort så". Man blir alldeles matt.![]()
Vad händer om du går ut och springer en vända varje gång du blir sådär trött? - jag byter ut springandet till att gå. Jag är lika trött. Oftast kommer huvudvärken som ett brev på posten så jag nästan spyr (!). Inte alltid, men 8 av 10 gånger. Ibland är det uppiggande, men ja...
Somnar du mitt i springandet? - njae, inte kanske somnar men jag går som i en dvala kan man säga.
Vad händer om du skippar både tv och dator efter kl 16 (typ) varje dag? - haha väldigt mycketdet funkar inte då jag pluggar bättre på kvällarna (därav distansplugg) så datorn behöver jag. Men har självklart dragit ner väldigt VÄLDIGT mycket på dator dom senaste månaderna. Jag förstår er (inte menat personligt till just dig men folk som har skrivit till mig tidigare) reaktion på att jag satt väldigt för mycket, för nu i efterhand kan jag inte förstå hur jag orkade. För det är inte ens så kul
![]()
Vad händer om du slutar säga att "du ska försöka" och faktiskt gör sakerna? - För mig betyder "försöka" att jag gör det också
Vad händer om du lägger dig senast kl 22 och stiger upp 7 varje dag i minst två veckor. Någon ändring? - Jaa, jag är fortfarande lika trött. Det spelar ingen roll. Det är lite det jag försöker förklara. Att energin finns inte oavsett vad jag gör. Det har egentligen varit så hela mitt liv, från det att jag var liten till nu.
Anledningen till att du ska hålla igång är ju för att du ska vara VAKEN hela dagarna, förstår du inte det?
Jo det förstår jag och det är ju det jag också försöker förklara, att det spelar ingen roll hur mycket jag har att göra på dagarna, blir lika trött ändå.
Vad händer om du lägger dig senast kl 22 och stiger upp 7 varje dag i minst två veckor. Någon ändring?
Fast människor är ofta "dödströtta" då de kommer hem från jobbet. Då ska man dessutom ofta hämta barn, laga mat, städa, tvätta byke, fixa kvällsmat, umgås med barn och make, tvätta barn, lägga barn o.s.v.
Folk överlever i alla fall. Fast man är så trött att man vill gråta. Sitter man ner ens en stund blir man ännu tröttare, och det blir svårt att komma igång igen.
TS: Gör detta och återkom! Jag VET att det gör skillnad. Man får bara inte ge upp efter tre dagar. Ställ klockan och håll hårt på det.
Hur kommer du upp på morgonen när du morgonfodrar kl 06.30? Vaknar du av veckarklockorna då?![]()
Vad händer om du lägger dig senast kl 22 och stiger upp 7 varje dag i minst två veckor. Någon ändring?
TS: Gör detta och återkom! Jag VET att det gör skillnad. Man får bara inte ge upp efter tre dagar. Ställ klockan och håll hårt på det.
Det är ju toppen, för vad jag minns så var ditt största problem att du inte ens vaknade av dubbla klockor och att din pojkvän ruskade om dig. Nu när du iaf vaknar borde det vara enklare att få igång morgonrutin. Erbjud dig att morgonfodra varje dag i stallet i fyra veckor![]()