Varför? -tråden

När man tappar något litet på golvet så åker det alltid in under soffan eller sängen. Varför?

När jag ligger i soffan (tittar på tv) så har efter ett tag min vänstra socka vridit sig. Alltså ett helt eller halvt varv på kanske en timme, inte kasat lite snett bara.
Varför?

Samtidigt så vrider den högra sig inte alls, utan sitter normalt och väldresserat kvar som den ska på foten.
Varför?

Varför visar det sig när jag försöker få ihop ett par av alla udda ridvantar jag har på lager att jag bara tappat bort samma ena.

Liknande trådar

Tjatter Mina sociala medier bombas med reklam för Västerbottensåpa. Visst, gillar konceptet, men undrar om det verkligen är så stor skillnad på... 2
Svar
22
· Visningar
1 243
Senast: Badger
·
Tjatter Ok måste ha någon att diskutera programmet med känner jag. Bara sett första avsnittet än så länge men måste säga att jag älskar Ola... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 931
Senast: Bison
·
Tjatter Bänkat mig framför stavhoppsgalan och vill nu ställa en fråga jag funderat på länge. Varje gång jag hör Lavillenies namn tänker jag att...
Svar
7
· Visningar
272
IT & mobiler Jag har en bläckstråleskrivare med en hel del år på nacken. Den har i ganska många år enbart agerat scanner, pga nåt krångel efter byte...
Svar
7
· Visningar
349
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V