Ska du säga,.. På bilden på din avatar har du ju inga byxor alls.Jag kan förstå det att det anses fult men varför inte köpa byxor med rätt benlängd så att varken fotknöl eller sockar som sticker upp inte syns. Det finns ju
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du säga,.. På bilden på din avatar har du ju inga byxor alls.Jag kan förstå det att det anses fult men varför inte köpa byxor med rätt benlängd så att varken fotknöl eller sockar som sticker upp inte syns. Det finns ju
Övar sig på att tåla kylan inför en polarexpedition?
Men var det nån som såg dina fotknölar dåSjälv gick jag och tvättade häromkvällen, inga rena byxor så klafsade till tvättstugan (i ett annat hus) i snömodden barbent i gympaskor och manchesterkjol. Det gick det med, hade ingen aning om att jag var moderiktig![]()
Jag har långkalsonger så det ska vara moderiktigtSka du säga,.. På bilden på din avatar har du ju inga byxor alls.![]()
Det syns inte på bilden.Jag har långkalsonger så det ska vara moderiktigt
Det syns inte på bilden.
Jag tror du har hudfärgade strumpbyxor.
Det var väl @Hyacinth som kunde allt om strumpbyxor?
Vad tror du utifrån Gammelns bild?
Aha..Jag tippar på lårhöga stödstrumpor.
går folk omkring och visar fotknölarna![]()
Aha..
Fast han är barfota?
Klippt bort fötterna då?
Uppenbarligen tittar folk. Hade du själv inte tittat så hade du inte sett deras fotknölar.Vad är det som är snyggt med fotknölar. Tror dom att folk ska titta på dom?.