Ja, du har rätt! Mina föräldrar är påväg hem från landstället där vi har blodtrycksmätare så jag har bett dom ta med den hem till migUsch låter inget vidare =\ vi har båda haft en riktig skitnatt då låter det som.. Du kanske kan ringa o bara diskutera saken med fl? Tänker iom att ditt blodtryck tidigare låg lite högt så kanske det är skönt att få någon annan att bedöma om du borde söka vård eller ej? Det är ju som vi båda konstaterat, sjukt svårt att känna edter själv. Man vill ju inte framstå som övernojig och löjlig. Jag kände mig lite så när jag åkte in för jag hade ju ändå känt bebis till o från så jag visste att hon var vid liv. Men när det där ctg:t som skulle ta 20-30min helt plötsligt drog över 1h blev jag lite skraj och då var jag tacksam att jag hade åkt in.
Hoppas att du mår bättre snart!
Håller med om att det är så svårt att vara den ända som faktiskt kan avgöra. Sambon ska också alltid försöka vara snäll och lugna mig men då kan jag typ bli ännu mer irriterad på att han känns nonchalant. Vilket jag innerst inne vet att han inte är och det är ju svårt för honom att avgöra också hur jag känner mig.