Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis!RUL avklarat!
Allt var bra och fick även reda på att det är en liten pojke
Kul! Vi är ju inte så många i tråden, så det är kul att en till hittar hit.Hej! Jag har smugit lite på denna tråden men inte velat vara med förrän jag varit på Kuben.. Men nu så!
Första bf var 16/5, men blev flyttad 6 dagar på Kuben så nytt datum är 10/5. Första barnet![]()
Jag känner verkligen med din spänning inför RUL ☺. Jag rider än så länge som vanligt. Har två hästar, varav den ena är tre (men gudasnäll). Treåringen tänkte jag försöka hålla igång någon månad till, sedan misstänker jag att jag inte kommer rida mer på honom innan bebis. Den äldre hästen håller jag nog igång så länge kroppen inte säger emot.Jag har 2,5 vecka kvar till RUL nu, längtar enormt! Vill gärna ta reda på könet så jag hoppas det går att se, det känns som att allt praktiskt blir så mycket enklare om vi vet innan vilket kön det kan bli... *håller tummarna*
Annars mår jag fortsatt bra, har dock slutat springa nu. Förra graviditeten kunde jag springa 2 veckor längre än den här gången men så har jag ju också större mage tidigare den här gången vilket ju är vanlig, så jag får nöja mig med promenader och ridningen istället
Motionerar ni andra något nu och har ni fått sluta med något ni gjort innan?
Jag har 2,5 vecka kvar till RUL nu, längtar enormt! Vill gärna ta reda på könet så jag hoppas det går att se, det känns som att allt praktiskt blir så mycket enklare om vi vet innan vilket kön det kan bli... *håller tummarna*
Annars mår jag fortsatt bra, har dock slutat springa nu. Förra graviditeten kunde jag springa 2 veckor längre än den här gången men så har jag ju också större mage tidigare den här gången vilket ju är vanlig, så jag får nöja mig med promenader och ridningen istället
Motionerar ni andra något nu och har ni fått sluta med något ni gjort innan?
Jag vaccinerade migÄr idag i 16+1 och funderar över vaccinet mot säsongsinfluensan. Hur gör ni? Vaccinerar ni er?![]()
Jag vaccinerade mig. Det är ett välbeprövat vaccin så jag var inte det minsta orolig. Jag fick lite ont i armen ett par dagar, men annars inga biverkningar. Jag var nog i vecka 18 när jag tog det.