Vecka 34 för mig nu, tiden går verkligen fort nu, men ändå långt kvar känns det som... Jag känner mig rätt otymplig med 21kg plus samt att min nästäppa bara blir värre

Men alla värden ser alltid bra ut hos BM...
Ska dit den 19/3 och göra ett extra ultraljud och kontrollera hur denna bebis ligger eftersom dottern låg i säte och fick födas med kejsarsnitt.. Blir spännande, men vi tror han ligger åt rätt håll den här gången
Jag ammade dottern den första månaden och gick sedan över till delamning vilket jag tyckte var så skönt att ibland kunna vara borta lite längre än en timme så att andra kunde mata henne med flaska istället. Planerar att försöka göra samma nu men kanske inte börja med flaskan direkt utan först då amningen fungerar
Jag har ju haft möjlighet att arbeta hemifrån sedan November ungefär varannan dag. Nu sedan någon vecka tillbaka har vi fått in Corona på jobbet så sedan dess jobbar vi alla hemifrån på heltid. Det var ju inte planerat så jag har ännu inte fått med alla grejer hem som jag skulle behöva. Får se när jag får möjlighet att hämta dem. Annars hade jag tänkt jobba heltid hemifrån först om 3 veckor.. De tre veckor som är kvar tills dess är tanken att jag ska börja lämna över vissa delar av mitt jobb. Det är mycket svårare att göra det på distans, men vi får försöka...