Förstår att det är tungt för dig. Det är okej att klaga nu i slutet faktiskt. Det är ingen dans på rosor detta med graviditet. Visst brukar man bli igångsatt ganska tidigt när ma bär tvillingar om det inte sätter igång själv?
Hade jag kunnat betala 100 000 för att få slippa detta nu hade jag gjort det. Det enda som får mig att orka är tanken på att innan veckan är slut borde jag vara mamma. Jag hoppas det blir en aprilbebis som planerat! Enligt min bästa kompis som går hos en healare har hon sagt att min bebis kommer imorgon. Aldrig önskat så mycket att allt hon säger stämmer.
Hoppas verkligen att personen har rätt och att din bebis kommer idag!

I min region säger man igångsättning vid komplikationsfri graviditet mellan 39+0-40+0 för den typen av tvillinggraviditet jag har.
Men som jag förstår det vanligt att man sätts igång tidigare. Mitt eget slutdatum är 38+0 och det kommer nog krävas en hel del övertalning för att jag ska orka gå längre än så

BM besök idag (34+1), magmåttet är 40 cm vilket motsvarar graviditetslängd 43+0

@Jessica91 skönt att det såg bra ut på UL! Svårt det där med beräknad storlek, hoppas bebis själv beslutar sig för att titta ut runt BF-datum så att du slipper fundera på igångsättning!