JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Efter att jag gått och varit nervös i flera månader så var det idag dags för dagen D, och nu är det äntligen överstökat så att jag kan andas ut. Harry har nämligen varit hos vet. idag för ögonlysning och patellaundersökning, och gick igenom utan anmärkning, och kvinnan som ögonlyste tyckte dessutom att han hade väldigt trevligt temperament. Så nu har Harry en väldigt glad matte som antagligen kommer sova hemskt bra inatt.
Sv: Varit hos vet.
Kul
Grattis till de finfina resultaten.
Grattis
Tack så mycket båda två! Känns verkligen superskönt att ha det avklarat, optimist som jag är förväntade jag mig i princip att få åka hem utan koppel.
Vad roligt.
Hur gammal är Harry?
Tackar. Harry blir 18månader på Söndag.
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Övr. Hund
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig...
2
Hundhälsa
Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓
Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Övr. Barn
Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp.
Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år.
Från...
2
Lekstuga
Småbarn Jag tror att just att den INTE har ståhöjd (för en normal vuxen) är det som gör att man inte behöver följa byggregler. För att det då...
MiaMia
31 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 216
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Jag väntar på att valp ska somna efter morgonbestyr och frukost så att jag kan jobba en stund innan vi tar en timme i skogen. Jag har...
Philosophia
35 minuter sedan
Svar: 613
Visningar: 17 630
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag har en liknande störning. Jag måste just nu hantera en stor mängd dokument... varav väldigt många är skrivna av någon med vad som...
athena_arabians
Idag kl 05:16
Svar: 1 789
Visningar: 92 012
Allmänt
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Östergötland. Många stall, flera kliniker och många veterinärer.
Lite tunnt med bra lösdrifter nära Linköping dock... många stall med...
Nepenthe
4 minuter sedan
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
26 minuter sedan
Svar: 544
Visningar: 79 143
Avel
Födda-24
Avel Kan du förklara hur det ser ut, eller lägga upp en bild? Vad är halsringen gjord av? :) Jag har aldrig kört unga hästar i transport...
Jordgubbkiwi
Igår kl 23:48
Svar: 104
Visningar: 6 981
Avel